zondag 4 december 2011

Workshop Sinterklaas...

Al bij de eerste workshop die ik deed had ik mezelf opgegeven voor een workshop Sinterklaas en Kerst. Nou die Sinterklaas-workshop was dus vandaag. Om 12.00 werd ik verwacht...ik ging deze keer alleen...nu ga ik meestal behalve die ene keer met Michel. Maargoed...dat maakt ook niets uit...de meeste mensen hebben geen zin, geen tijd of vinden het te ver. En ik vind het zo leuk dat ik het alleen ook heel gezellig vind.
Maargoed...Sinterklaas dus...De cupcakes staan al klaar dus de workshop kon beginnen....je leert zoveel...dus ookal ga ik het niet redden om vóór morgen 50 sinterklaas-cupcakes te maken...de skills verleer je niet zo snel...

Zie hieronder voor het resultaat:










1 opmerking:

  1. Hoi Irma, wat leuk zeg!! Ik heb voor Valerie haar verjaardag ook cupcakes gemaakt samen met een vriendin. Het is echt heel leuk. Gelijk allerlei spullen aangeschaft. Verslavend!!
    Ben benieuwd naar je kerst cupcakes ;-)))

    Grt Marjan van Etten

    BeantwoordenVerwijderen